Λειτουργία των Ακαδημαϊκών και Υπηρεσιακών μονάδων του ΑΠΘ κατά το διάστημα των θερινών διακοπών

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ΑΠΘ

Σας γνωρίζουμε ότι η Σύγκλητος του ΑΠΘ, στη συνεδρίασή της με αριθμό 2942/24-5-2017, έχοντας υπόψη το άρθρο 39 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Πανεπιστημίου (ΦΕΚ 1099/τ.Β΄/5-9-2000), όπως ισχύει, σε συνδυασμό με:
1) το γεγονός ότι το διάστημα από το τέλος Ιουλίου μέχρι και το τέλος Αυγούστου δεν πραγματοποιούνται μαθήματα και εξετάσεις στα Τμήματα και τις Σχολές του Α.Π.Θ. και ως εκ τούτου απουσιάζουν οι φοιτητές, καθώς επίσης ότι το διδακτικό προσωπικό τελεί σε θερινές διακοπές,
2) την έλλειψη προσωπικού για την κάλυψη των διοικητικών αναγκών για την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου κατά τη διάρκεια του έτους, με συνέπεια την υποχρεωτική χορήγηση αδειών στο  προσωπικό κατά το μήνα Αύγουστο, και
3) για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας,
αποφάσισε οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου να παραμείνουν κλειστές, για το χρονικό διάστημα από 31-7-2017 έως και 18-8-2017
Εξαιρούνται της παραπάνω απόφασης οι εξής υπηρεσίες οι οποίες θα παραμείνουν ανοικτές:
- Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ)/ΑΠΘ- Επιτροπή Ερευνών,
- Το Τεχνικό Συνεργείο,
- Το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ),
- Ο Σεισμολογικός Σταθμός,
- Ο Μετεωρολογικός Σταθμός και το Μετεωροσκοπείο,
- Το Εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας,
- Οι θυρίδες αλληλογραφίας,
- Το Ταμείο Διοίκησης και Διαχείρισης Παν/κών Δασών,
- Η υπηρεσία κήπων και
- Οι Φοιτητικές Εστίες Θεσσαλονίκης
Επισημαίνεται ότι στις θυρίδες αλληλογραφίας το διάστημα αυτό θα παραμένει ένας (1) υπάλληλος εναλλάξ για την παραλαβή της αλληλογραφίας του Πανεπιστημίου, ενώ η φύλαξη των κτιρίων και η καθαριότητα θα πραγματοποιείται με βάση ειδικό πρόγραμμα.
Τέλος σημειώνεται ότι για τα μέλη του Διοικητικού Προσωπικού και τα μέλη του ΕΤΕΠ θα χρεώνεται το παραπάνω χρονικό διάστημα της άδειάς τους από το Τμήμα Διοικητικού Προσωπικού και από τους Προέδρους των Τμημάτων (αντίστοιχα), χωρίς την υποχρέωση υποβολής αίτησης από μέρους των ενδιαφερομένων. 

ΧΡΗΣΙΜΑ - ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κατατακτήριες εξετάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Τι ισχύει για τις κατατακτήριες εξετάσεις πτυχιούχων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Προθεσμία υποβολής αιτήσεων, αριθμός εισακτεών, δικαιολογητικά και όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Οδηγίες Σύνταξης για το Βιογραφικό Σημείωμα

Οδηγίες Σύνταξης Βιογραφικού Σημειώματος

Βιογραφικό σημείωμα: Το βιογραφικό σημείωμα είναι μία περίληψη - σύντομη παρουσίαση των στοιχείων ταυτότητας, επικοινωνίας, μόρφωσης, γνώσεων, εμπειρίας, ικανοτήτων και συμπεριφορών ενός ατόμου. Συχνά παρουσιάζεται με τα αρχικά C.V. που αντιστοιχούν στις λατινικές λέξεις “curriculum vitae” και οι οποίες σημαίνουν «περίληψη ζωής».

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ & ΗΜΕΡΙΔΕΣ

Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Οδηγός EURES: Έτοιμοι να πάρετε την μεγάλη απόφαση;

Ο δημοφιλής οδηγός του EURES "Έτοιμοι να πάρετε την μεγάλη απόφαση;" συγκεντρώνει την εμπειρία περισσοτέρων από 20 ετών του EURES στην αναζήτηση και εύρεση εργασίας στην Ευρώπη. Ο οδηγός, ο οποίος πρόσφατα ανανεώθηκε πλήρως, είναι πλέον διαθέσιμος σε 25 γλώσσες και σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου.

Πρόγραμμα Erasmus για Σπουδές και Εργασία στο εξωτερικό

H φοιτητική σου ιδιότητα σου δίνει την ευκαιρία να ταξιδέψεις σε άλλες χώρες, είτε για να σπουδάσεις για κάποιους μήνες, είτε για ν' αποκτήσεις επιπλέον ικανότητες.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER!

Μάθετε για όλες τις τελευταίες θέσεις εργασίας στην περιοχή που σας ενδιαφέρει!

It's Viral!

2016: Μία χρονιά Google αναζητήσεων!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Google δημοσίευσε το βίντεο με τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις

 

 
 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αγγελίες εργασίας, μεταπτυχιακά, σεμινάρια και υποτροφίες

Μπορείτε να μας στέλνετε e-mail με σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις, τις απόψεις σας αλλά και ερωτήσεις για οποιοδήποτε εκπαιδευτικό ή εργασιακό θέμα σας απασχολεί στο newsedu@newsedu.gr.

Για πληροφορίες διαφήμισης στείλτε μας e-mail στο ads@newsedu.gr.